2013. március 16., szombat

itthoni színek

nincs ihletem, csak képek.
itthon lenni néha jó. de néha rossz. néha ez percenként megváltozik, néha naponként.
hangulat ingadozás. minden ingadozás.
jesszus, csak nem vagyok kamasz?????


                                                         itt megviccelt a tavasz


                                                           itt az"újra együtt lógunk" kép


egyik



                                                             Rebeka, te egy művész vagy..


                                                                Blanki



                                                         homályos, de én nagyon szeretem


                                                                      canonorr


                                                            szerintem is iszonyat jól néz ki!


                                                                  tee


                                                            a Fóka mindig mosolyog


                                                 a Papa nem mindig, de most igen


                                                    falfelirat régről


                                                            a tél is viccelődik


                                                     melegszendvics


                                                        illik a kokárda a kabátomhoz

                                                itthoni színek:








                                                                ráadás :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése