2013. május 1., szerda

tisztelettel jelentem

Az, hogy nagyon rég írtam, jót is jelenthet. Ugyanis egészen elfoglalt lettem, így tavasszal.
Gyorsan telnek a hónapok, ez is mutatja, hogy én szeretek elfoglalt lenni, legalábbis normális mértékben.
Könnyebben telik az idő, persze nem mindig mosoly ül a fejemen, de azért jobb így, hogy szerencsésen  közeleg a 10. osztály vége. Ez jó. Nagyon jó. És az is, hogy év végére belenyugodtam az iskolaváltásokba. Azt hiszem ideje volt. Iszonyat rég akarok írni, de most az jutott eszembe, hogy talán azért épp ma írok, ma írom ezt, mert egy éve először voltam a konziban. Rebeka szólóját, és a konzis zenekarokat hallva, először éreztem úgy, hogy a "zenés" éveim tényleg le vannak zárva. Legalábbis egyenlőre. De ez jól esett.
És ha már ilyen kijelentéseket teszek, akkor elmondhatom, hogy 2013. kezd jó lenni. Egész jó, és alig várom első olyan igazi nyaramat, amikor nem fog nyomasztani az, hogy gyakorolnom kéne..A tavasz, igaz későn kezdődött, de programokkal telve,viszonylag vidáman telt, telik. Áprilisban életemben először dolgoztam pénzért, ami nagy élmény volt, de iszonyatosan örülök, hogy még diák vagyok. Viszont a tapasztalatért, és Berlinért abszolút megérte. Még csomó minden fontos történt, de a dolgok feledésbe merülnek sajnos, és nincs mindig kedvem írni.
A téli Budapest-undorom tavasszal rengeteget enyhült, és már kevésbé éreztem bezárva magam, mégis legutóbbi hétvégém óriási feltöltődést hozott. Sajnálom azokat, akik ezt ezredszerre hallják, de: 8 hónap után végre kimozdultam  Pestről!!!!!!! :) Igaz, még nem messzire: az első célpont Horány volt. De pár nap, és már a várva várt Mátra lábainál leszek. Közeledik a nyár, már egy órája május elseje van. Imádom ezt az érzést.
A többi képekben.























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése