2012. június 28., csütörtök

Kettősség

Még sohasem éreztem ilyen pénzfüggőséget, mint az elmúlt napokban. Remélem, hamar elmúlik. Mindent megvennék, mindenből jobbat szeretnék, szobát tervezgetek, ruhákról és könyvekről álmodozom, pedig megvannak a dolgaim. Arra gondolok, hogy hogyan jussak pénzhez, beváltom a régi 1 és 2 forintosokat a Nemzeti Bankban, eurókat is váltani szeretnék, és venni-venni-venni. Beteges és függőség, és annyira nem tetszik, mert nincs pénzem tulajdonképpen.

Közben meg nem vagyok irigy. Mert amim meg van, azt adnék mindenkinek. Múltkor is  két zsák ruhát raktam ki a hajléktalanoknak. És a pénzmániám alatt nem csak magamnak vennék, hanem csomó embernek. Ma is, az ikeában(azt hiszem, ez nem a legjobb hely a mánia leküzdésére:) rengeteg dolgot vettem volna a Mamának. szóval vissza a hajléktalanokhoz. Mostanában (pedig nem lettem okosabb) rettenetesen sajnálom a hajléktalanokat. És minél több dolgot próbálok nekik adni. Idegesít, hogy sokan pazarolnak vagy egy zsömlével többet vesznek, amikor van, aki éhezik. Vagyis vehetnek egy zsömlével többet, de adják oda a rászorulóknak!

Aktuális gondolataimmal ezennel megnyitom az új blogomat. :)
A régit nem akartam folytatni, mert egy éve, h már nem írok oda. Új helyszínre vágytam, újra írni, kevesebb részletességgel.(programok,napok,rendszeresség,kényszer)
Hajrá hozzá!


4 megjegyzés: