2012. június 30., szombat

Hiba

Biztos, hogy a legtöbb emberben van ilyen hiba, de engem annyira zavar! Pedig ez tényleg alapvető emberi tulajdonság. Csak arról van szó, hogy néha rámjön egy roham, amikor egyszerűen elegem lesz abból, hogy nem vagyok mindenhol felszabadult. Az akarok lenni! Nem vagyok olyan, aki mindenhol gátlásos, sőt szerintem valahol fel sem tehető rólam, hogy máshol az vagyok...Az a baj, hogy van olyan hely, ahol teljesen felszabadult embernek ismertek meg, és van olyan, ahol teljesen az ellenkezője. És én ezt nagyon bánom, szuper lenne valamilyen középút, vagy az, hogy mindenhol tudok normálisan beszélni, nem botlik össze a nyelvem és kimondom a véleményem. Ezeket eddig nem igazán bírtam szabályozni, de próbálkozom, csak az a baj, hogy sok helyen/társaságban nem érzem magamat olyannak, amilyen vagyok, jobb fej akarok lenni, mert normális esetben azt érzem néha, hogy jó fej vagyok.. Önbizalom-ingadozás? :)

Szeretek utazni, és közben megfigyelni az embereket. Az másik kérdés, hogy folyamatosan bámulom őket, és csak egy idő után veszem észre.. Azt hiszem, egész nap utaznék, hallgatnám a beszélgetéseket, kár, hogy kb. halálfélelmem van az utcán. Na jó, nem mindig, de általában van egy szorongás bennem, és félek az emberektől. Jobb félni, mint megijedni... Oké, de ez már túlzás.


Valami baja van a fényképezőgépemnek, a Mama tegnap teregetés közben leejtett az erkélyről egy zoknit, nem tudok fogalmazni és lusta vagyok áttérni a mozilláról, pedig szar és kéne..

Hiba, hiba, hiba...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése