2013. június 24., hétfő

fellélegzett

Ugye a nyár már csak olyan, hogy a dolgok fellélegeznek.
Ma éjjel éppen Budapest lélegzett fel-én úgy képzelem, hogy mindenki egyszerre- a kánikula enyhülése miatt.
Én is nyugodtabban aludtam, nem volt 'mindjármeghaloknemkapoklevegőtsehogysejó' forgolódás, és örültem, hogy most mindenki kipihenheti pár napos fáradalmait. Az időjárás megadta magát, szerintem annyit emlegette  mindenki, hogy elege lett, és adott esőt. Pedig csak pár napig próbált kárörvendve nevetni rajtunk, hogy 'nahh ezt akarták áprilisban'.
Tény, hogy ezt csak így tudom írni, hogy kapok levegőt a szobámban, de én szeretem ezt a júniusi hetet, amit egyik évben sem úszunk meg. Ide- oda ragadunk, mindenki nyivákol, és látjátok, még egy blogbejegyzés harmada is a melegről szól, de van egy jó hangulata is. Főleg a fellélegzés. Mert utána annyira nagy öröm az enyhülés, hogy csak vigyorogni tud az ember! Tegnap még le is kameráztam éjjel háromkor a zuhogó esőt.

A nyár, akkor is a fellélegzés időszaka, amikor június 14-én kiléptünk a Madáchból, és talán legnehezebb iskolai évem után minden szabadság belém áramlik, amikor az elsőre fürdünk nyáron a szabadban, amikor rájövök, hogy bármeddig alhatok másnap, és amikor az összes tizedikes iskolai szenvedés a kukában landol.

Amúgy nagyon hamar bele lehet szokni ebbe a lélegzésbe. Minden napból észrevétlenül kipattan egy újabb  jó élmény, ide-oda rohangálok, hülyeségekre is időt szakítok, újra megszeretem Budapestet, mer iylenkor nem börtön, hanem lehetőség, barátnőzöm, cseresznyét eszem, végre rendet rakok a szobámban,  és egyfolytában áldom a nyarat, mint a védőszentemet.

Aztán azért is fellélegzem, mert még annyi minden vár rám. Idén rövidre, de annál jobbra sikerült a koranyári 'budapestelésem'. Egy hét, de ebbe bele próbáltam préselni minden jót, és habár imádom ezt az időszakot, jól esik, h most minden hamarabb kezdődik, és én augusztusig igazából nem leszek itthon.
A szobámat itt hagyom, és mindent, és ez azért is jó, mert azt hiszem, így tudom eléggé szeretni, ha nyáron őt is hagyom fellélegezni.:)

Holnap lesz az utolsó júniusi napom Pesten, és az is már Berlinre hangolva, úgyhogy, mielőtt megimádnám a  német fővárost ezekkel a képekkel  puszilom sokszor Budapestünk(és Horány) szuper helyeit és embereit ja és mindent, aminek köze van a nyárhoz. :)

                                                 
itt: utolsó napok a Madáchban, még évzáró nem volt, de ha valakit érdekel, akkor a bizonyítványom: fizika-2, matek-3, kémia,földrajz,biosz, töri, tesi, rajz, német, szorgalom, magatartás-4, ének, angol, irodalom, nyelvtan-5

                                               


                                                     d- betűm az osztályterem falán



                                         Blanki hullahoppozik az én hullahoppommal Horányban..:)


                                                  össze vannak nőve a kis nyunyuk


                                                      utazom


                                              a Péter meg a Sári meg a Blanka ugr



                                                                 versenyzők a Rökkben


                                  Képző, pózolok a Csönge grafikájával, amiből semmi sem látszik a képen


                             a Rebekáról nagyon sok kép kell, mert nyafog, h írjak róla, és én így oldom meg
                                             (de amúgy nagyon aribari)




                                              szia szobám, jó pihenést!:)


                                                              járunk a sínen

                                                        köszönjük a Fővárosi Vízműveknek


                                                           király Múzeumok Éjszakája Dórival


                                                               cuki Julcsi



                                                        toitoirebekadunailovenyár



Mindenki lélegezzen fel, mert nyár van, és én imádom a nyarat, és szerintem enyém a legegészségesebb tüdő.:))



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése