2013. január 18., péntek

múltba


            
                                        

                                                        eszelős
                                         

                                             cukik
                                          

                                          ezt a könyvet olvastam pár napja
                                                   

                                                        orrok
                                         

                                           Makád
                                        

                                         én ott vagyok a hátsó gyereksorban, balról a harmadik kisfiú

                                     

                                          Arácson sátorban
                                        

                                           a Papa meglök


                                          itthon


                                           :))
                                           

                                                        itt bánatos vagyok Balatonbogláron


                                              S,D,S


                                                       nagyon szeretem ezt a képet


                                          fiúk



                                          <3


                                                        Makád
                                         

                                          régen nem szerettem ezt a képet, de most a kedvenceim közé tartozik :)



                                                rettenetesen meg voltunk rémülve ezektől a beállított képektől...




                                                       érdekes életem volt.
 



                                                      SZEMES!SZEMES!SZEMES!


                                                      szeretek hintázni!


                                           1.c


                                           szörnyen elfoglalt voltam..:)


                                          a Papa mesél Makádon


                                          indiánok a tűz körül


                                            temető


                                                 verseny



                                          Anna, Samu, Sári- Arács

Kattintsatok a képekre, mert úgy jobbak! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése